Bon paper de Nerea Lopez Garcia del Jan-su Figueres a Basauri.


El Dissabte 16 de juny a Basauri (Bilbao) es va celebrar un campionat de Taekwon-do Cadet amb competidors de tota Espanya.
 
Nerea Lopez, del Gimnàs Jan-su Figueres, va participar amb la selecció Catalana de Taekwon-do i va guanyar el primer combat per 9 a 4 amb la competidora de Madrid i va perdre la semi final amb Navarra per punt d'or.

D'aquesta manera la catalana va aconseguir la medalla de Bronze. Felicitats Nerea!!

Resultats dels alumnes del Jan-su a la X Copa d'Andorra


El dissabte 9 de juny es va celebrar al Pavelló "prat Gran" d'Andorra la X Copa d'Andorra Infantil i Cadet de Taekwon-do. Participaven clubs de França, de Romania, de Valencia, de Navarra,del País Basc així com molts clubs de Catalunya.

En Infantil van aconseguir la medalla de bronze Felipe Martínez i  la medalla d'argent Luis Arauz. Tomas Arauz, Felipe Molina, Zara Molina i Isabella Molina no van superar els combats de classificació.

En Pre Cadet Prese Martínez va guanyar la medalla d'or desprès de superar dos combats.

En categoria Cadet masculí Jonathan Casado no ha superat la semi final i Soufiane Belkhir va guanyar dos combats perdent la final con un francès quedant medalla d'argent.

Les noies cadets del Jan-Su van pujar totes al podi: Medalles d'argent per Nerea López, Sofia Viana  i Laura Serrano, medalla d'or per Nayla Belkhir .


Resultats dels alumnes del Gimnàs Jan-su en els Campionats de Catalunya Cadet i Sub 21


El passat diumenge dia 4 de Juny es va celebrar al pavelló de “La Mar Bella” els Campionats de Catalunya Cadet i Sub 21. Els resultats dels alumnes dels Gimnàs Jan-su van ser els següents: 

En el Campionat Cadets de Catalunya van obtenir medalles: Medalla de bronze per Jonathan Casado en lleuger masculí, medalla d'argent per Nerea Lopez en mosca femení i per Sofia Viana en super lleuger femení.

Participaven també Nayla Belkhir i Laura Serrano en pes pesat, Pau Gonzalez en super lleuger masculí, Izan Harinero i Soufiane Belkhir en gall masculí que malgrat una bona actuació no van aconseguir pujar al podi.

En el Campionat Sub 21 de Catalunya van obtenir medalles: Alex Falgas medalla de bronze en mini mosca masculí, Moussa Diarra medalla de bronze en lleuger masculí mentre que en aquesta mateixa categoria Alassana Diarra va aconseguir la medalla d'or.

Pere Rodríguez en mini mosca masculí i Zaira Harinero en mini mosca femení no han pogut pujar al podi, mentre que  Alejandro Suárez, després de guanyar el primer combat, es va retirar per lesió.

Posa't en forma aquest estiu per només 68€!!!

Aprofita!! Vine i posa’t en forma aquest estiu amb nosaltres!! Apunta’t aquest mes de juny, entrena fins al setembre fent totes les activitats i classes que vulguis per només 68€!! (preu total del 15 de juny al 15 de setembre (del 15 al 31 d'agost gimnàs tancat per vacances). Promoció vàlida només per a noves altes i per a antics socis que portin un mínim de 6 mesos de baixa).
Si necessiteu més informació no dubteu en contactar amb nosaltres en el 972513021!!! www.magiesport-jansu.com
  

 
 

Taller d'APNEA

Si ets un apassionat del mar, t’agrada l’Apnea o la Pesca Submarina no et perdis aquest Taller!!

Aquest primer Taller tindrà una part teòrica i una part pràctica
en sec orientada a la relaxació, la respiració i la flexibilitat.

Indicat tant per iniciació com per a perfeccionament.

Data: dissabte 26 de Maig de 10h a 13h.

Preu: si ets soci de notre centre 45€, si no ets socis 50€. Si ets soci i portes un acompanyant els dos tallers us sortiran per 80€ i si no ets soci i portes un acompanyant els dos tallers us sortiran per 90€. El preu inclou dossier amb els apunts.

PLACES LIMITADES.

Si necessites més informació contacta amb nosaltres via: e-mail a magiesport@hotmail.com, telèfon al 972.51.30.21 o al C/ Víctor Català, 9-11 baixos de Figueres.

www.magiesport-jansu.com


El diumenge 13 de maig no faltis al DECABIKE!!

DECABIKE! El 13 de maig de 2012 es fa la II Edició de la Festa de la Bicicleta a la nostra ciutat Figueres, organitzada per Decathlon Figueres! A més del recorregut en bicicleta es faran moltes activitats diferents adreçades a diferents edats, entre elles una EXHIBICIÓ DE TAEKWON-DO sobre les 11:30h a càrrec dels nostres alumnes i seguidament, sobre les 12h, una CLASSE de PILATES oberta per a tothom realitzada per l'Ana Marrón!! No hi falteu!!!
 

JAVIER MARRÓN al Campionat d'Europa de Taekwon-do

Article al diari Hora Nova d'avui: JAVIER MARRÓN està a Manchester per participar, juntament amb els seus companys de la Selecció Espanyola de Taekwon-do, en el Campionat d'Europa que es celebrarà els propers dies en aquesta ciutat anglesa. Molta sort als participants de l'equip espanyol!!


Fotos del Taller de Gimnàstica Hipopressiva realitzat aquest mes d'abril al Gimnàs Magiesport de Figueres

Clicar a la imatge per veure les altres fotos.

NOVÈ ANIVERSARI del nostre Centre!!

Aquest mes de maig celebrem el nostre NOVÈ aniversari!!! Sí, sí, ja portem NOU anys al vostre servei!!! Per això volem agrair la confiança dipositada en nosaltres durant tots aquests anys amb les següents promocions per aquest mes de maig:

-UN MES GRATIS si portes a un amic i aquest s’apunta al gimnàs!!

-MATRÍCULA GRATUÏTA A TOTES LES ACTIVITATS.

-VESTIMENTA GRATUÏTA per a tots els nens i nenes de 3 a 6 anys que s’apuntin a Taekwon-do.

-DOS TRACTAMENTS DE FISIOTERÀPIA per només 50€!! Poden ser els dos per a tu o un per a tu i l’altre per a regalar-li a una altra persona!!

-Si vens als TALLERS DE GIMNÀSTICA HIPOPRESSIVA d’aquest mes de maig acompanyat d’una altra persona els dos Tallers us sortiran per 80€ si sou socis o 90€ si no sous socis del gimnàs!!

-Si ja has fet els TALLERS D’HIPOPRESSIUS i els vols repetir ho podràs fer aquest mes per només 15€!!

-PROVA LA CLASSE QUE DESITGIS DURANT AQUEST MES I SENSE CAP COMPROMÍS!!

-ABONAMENT DE 6 CLASSES per només 20€!!!

Si necessiteu més informació no dubteu en contactar amb nosaltres!!! 

 
 
 

Xerrada del dijous 12 d'abril al CC Creu de la Mà a Figueres

Moltíssimes gràcies a tots els assistents que van venir a la xerrada que va realitzar l'Ana Marrón el passat dijous dia 12 d'abril en el CC Creu de la Mà de Figueres sobre la Gimnàstica Hipopressiva. Espero que us agradés, si més no, que no us deixés indiferents, ara conegueu una miqueta més aquest Mètode i si més endavant us animeu a practicar-lo i a comprovar tots els seus beneficis ja sabeu on estem!!

Resultats a l'Open Internacional d'Alacant

Aquí teniu els resultats dels alumnes del Gimnàs Jan-su a l'Open Internacional d'Alacant que es va celebrar els dies 24 i 25 de Març.
Medalla de bronze per Soumaya Belkhir en categoria Junior, pes pesat.
Els altres competidors del Jan-su no van pujar al podí, malgrat guanyar uns primers combats. La competició reunia 44 països amb les seves seleccions lo que feia molt difícil arribar a la final.
En categoria cadet competien Soufiane Belkhir i Sofia Viana, en categoria junior Zaira Harinero, Jose Luís Lupiañez i Alex Falgàs i en categoria Sènior (amb la selecció catalana) Javier Marrón i Alejandro Suárez.
En Tècnica Nelly Bonnin, en categoria Màster 2, va quedar cinquena.

XERRADA GRATUÏTA sobre la GIMNÀSTICA HIPOPRESSIVA


Hola a tots i totes!!

Encara no sabeu què és la GIMNÀSTICA HIPOPRESSIVA?? Veniu i us ho explicarem!! Us convidem a la XERRADA GRATUÏTA que realitzarà l’ANA MARRÓN sobre la GIMNÀSTICA HIPOPRESSIVA el dijous 12 d’abril a les 20h al Centre Cívic Creu de la Mà situat a la Plaça Remei Bosch s/n de Figueres.

La pràctica de la Gimnàstica Hipopressiva aporta importants beneficis per a la salut, com per exemple, prevenir i millorar la incontinència orinaria i els prolapses (caigudes de bufeta i matriu), evitar tot tipus d’hèrnies, millorar la postura i els problemes d’esquena, recuperar la zona abdominal i perineal després de l'embaràs i el part, augmentar el rendiment esportiu, i la capacitat respiratòria, millorar les funcions sexuals i a més és el Mètode més efectiu per reduir el perímetre de la cintura!!!

Les PLACES són LIMITADES!!! Per reservar el vostre lloc ho podeu fer per telèfon en el 972.51.30.21, per whatsapp en el 678.662.936 o per e-mail en magiesport@hotmail.com . Us hi esperem!!


Resultats dels alumnes del Gimnàs Jan-su en el Campionat de Catalunya de Tècnica de Taekwon-do.


El passat Diumenge 11 de Març es va celebrar al pavelló de "La Mar Bella" de Barcelona el Campionat de Tècnica de Catalunya de Taekwon-do.

Del Gimnàs Jan-su participaven Soufiane Belkhir, Jonathan Casado, Marian Puscasu i Nerea Lopez en la categoria Infantil, Carlos Gonzalez competia en Cadet i Oscar Gonzalez en Sènior 1.Tots ells, malgrat unes honorables actuacions, no van poder passar les eliminatòries per disputar les finals.

Només Nelly Bonnin, en la categoria de Màster 2, va guanyar la medalla d'or, fet que li permetrà participar el pròxim cap de setmana al campionat d'Espanya de Tècnica que tindrà lloc a Alacant.